آگهی

۱۳۸۸/۰۷/۰۳

آگهی رایگان در سایتها

یکی از امکاناتی که می توان برای معرفی سایت یا وبلاگ استفاده کرد، استفاده از امکنات رایگان نمایش آگهی در سایتها است. تعدادی از سایتها بصورت تبادل بنر این امکان را فراهم میکنند. به این معنی که شما بنر ( آگهی ) سایت دیگران را در سایت خودتان قرار می دهید و آنها هم آگهی سایت شما را در سایت نمایش می دهند. محدودیت این روش اینست که امکان قرار گرفتن آگهی یک سایت جدید در سایتهای پربیننده تقریبا امکانپذیر نیست.
سایتهائی هم هستند که آگهی شما را بصورت مجانی جهت اطلاع رسانی نمایش می دهند. این سایتها برای معرفی سایتهای جید بهترین گزینه هستند. کاری که تا اندازه ای موتورها جستجو انجام می دهند و برای اینکه اطلاعات خودشان را کامل کنند معمولا هر سایتی را در لیست خود قرار می دهند.
سایتی مانند مترجم پارس هم این امکان را فراهم کرده است که آگهی شما برای مشتریان این سایت نمایش داده شود. با توجه به اینکه این سایت امکان رایگان ترجمه انگلیسی به فارسی را فراهم کرده است، بهترین مکان برای نمایش آگهی در زمانی است که ترجمه ای انجام شود. اینکار در حال حاضر امکانپذیر است و کافیست که یک  اطلاعات سایت خودتان را از طریق فرم زیر برای مترجم پارس ارسال کنید.
ارسال آگهی برای مترجم پارس

برای مشاهده نمونه آگهی می توانید یک جمله ساده برای ترجمه به سایت بفرستید و لینکهای آگهی را در بالای صفحه مشاهده کنید.

البته سایتهای بیشتری در زمینه ارائه آگهی های مجانی فعالیت میکنند که در آینده بک تک آنها خواهیم پرداخت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر