آگهی

۱۳۸۸/۰۶/۲۹

سرویس آگهی در گوگل


شرکت گوگل بعنوان یکی از ارائه دهندگان جستجو در اینترنت و ایران شناخته شده است. این شرکت علاوه بر موتورهای جستجو یکی از بزرگترین شرکتهای ارائه کننده آگهی در اینترنت است. روشهای متفاوتی در اینترنت برای نمایش آگهی وجود دارد که شرکت گوگل از بهترین روش آن که بهترین نتیجه را برای آگهی دهنده دارد، استفاده میکند. آگهی های گوگل در مجموعه سایتهای گوگل و تمام سایتهای نمایش دهنده آگهی گوگل ( مانند سایت مترجم پارس ) نمایش داده می شود. این امکان وجود دارد که سایت (های) خاصی را برای نمایش آکهی انتخاب کرد یا اینکه سایت (های) خاصی را از نمایش آگهی منع کرد.


در روش نمایش آگهی گوگل، هزینه پرداخت شده بر اساس تعداد کلیک انجام شده بر روی هر آگهی است. بصورت معمول مثلا زمانیکه 1000 مرتبه یک آگهی نمایش داده می شود، حدود یک کلیک بر روی آن آگهی انجام می شود که آگهی دهنده فقط هزینه همان یک کلیک را پرداخت میکند. علاوه براین امکان تهیه آگهی ها متفاوتی در سیستم گوگل وجود دارد که در بسته های ارائه شده بعضی از آنها در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر امکان مدیریت آگهی از ایران در سایت گوگل وجود ندارد که بیشتر بدلیل عدم دسترسی به کارت اعتباری در ایران است. در بخش بازاریابی الکترونیکی نمایش آگهی در مجموعه سایتهای بزرگی مانند گوگل می تواند تاثیر بسیار مهمی در معرفی محصول یا خدمات به مشتریان داشته باشد.
اما اینکه چرا بهتر است الان برای نمایش آگهی اقدام کند؟ در حال حاضر بدلیل مشکلی که عنوان شد، شرکتهای ایرانی امکان ارتباط مستقیم با شرکتی مانند گوگل را ندارند و تعداد آگهی های فارسی زیاد نیست. هر آگهی که الان در سیستم ثبت شود، با قیمت کمتر شانس بیشتری برای نمایش برای کاربران فارسی زبان دارد. این فرصت مناسبی برای شرکتها و موسسات ایرانی است که می خواهند برای فارسی زبانان کل دنیا ( بخصوص ایران ) آگهی خود را نمایش دهند.
در حال حاضر بسته های ساده ای را برای اینکار تعریف کرده ام. این بسته ها بصورت ساده می تواند نیاز کاربر را برطرف کند. اما امکانات گوگل فراتر از مواردی است که ذکر شده است. در آینده نزدیک سرویسهای کاملتر نیز معرفی خواهند شد. البته برای افرادی که متقاضی سرویسهای پیشرفته باشند، امکان استفاده از تمامی امکانات سرویس نمایش آگهی گول وجود دارد. این امکانات در سایت گوگل ادز ارائه شده است که در آینده به تدریح در این وبلاگ نیز توضیح داده خواهند شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل زیر تماس بگیرید یا فایل زیر را مطالعه نمائید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر