آگهی

۱۳۸۸/۱۲/۰۵

Social Media Trends at Fortune 100 Companies

مطالعه ای که بر روی استفاده 100 شرکت برتر از دید فورچون انجام شده، نشان می دهد که 79 درصد از این شرکتها از توئیتر و فیس بوک و یوتیوب یا وبلاگ برای ارتباط با مشتریان خودشان استفاده می کنند. توئیتر در این میان رتبه اول را در بین این شرکتها داشته است. دو سوم این کمپانیها از توئیتر بعنوان یک رسانه اجتماعی استفاده کرده اند. بطور متوسط 4.2 اکانت برای هر شرکت در این رسانه وجود داشته است. این در حالیست که 54 درصد آنها حداقل یک صفحه طرفدار در فیس بوک داشته اند. در یوتیوب، 50 درصد از این کمپانیها یک کانال مخصوص به خود داشته اند.
رسانه های اجتماعی مانند توئیتر و فیس بوک بیشتر در بین کمپانیهای غربی استفاده شده است این در حالی است که کمپانیهای شرقی علاقه بیشتری به ارتباط با مشتری از طریق وبلاگ داشته اند. این کمپانیها زمانی که از فیس بوک و توئیتر استفاده کرده اند ، بیشتر برای ارتباط با مشتریان خودشان در اروپا و آمریکا بوده است.
توضیحات بیشتر در مورد نحوه استفاده از این رسانه های احتماعی را می توانید در متن خبر(انگلیسی) ببینید.

۳ نظر:

  1. سلام ممنون که در The Coach عضو شدید. فکر می کنم شما از معدود نفراتی باشید که در زمینه Social Media مطلب می نویسند. این موضوع از بحثهای مورد علاقه من هست و امیدوارم که بتونیم تبادل اطلاعات خوبی داشته باشیم.

    امیر مهرانی

    پاسخحذف
  2. 1xbet korean | Sportsbook in Co.kr - LegalBet.co.kr
    In soccer there is an 메리트카지노 equal and equal handicap, 1xbet korean, 1xbet korean, 1xbet jeetwin korean, 1xbet korean, 1xbet korean, 1xbet 1xbet korean. 1xbet

    پاسخحذف