آگهی

۱۳۸۴/۰۶/۰۱

قوه قضائيه: فعاليت «EBL»، غيرقانوني است

اخبار قوه قضائیه
سخنگوي قوه قضائيه با بيان اين‌که تاکنون پنج نفر از اعضاي شرکت «EBL» که فعاليتي همچون شرکت «گلدکوئيست» دارد، تحت پيگرد قانوني قرار گرفته‌اند، افزود: همکاري با اين شرکت تخلف محسوب مي‌شود.
جمال کريمي راد در گفت‌وگو با مهر با بيان اين مطلب افزود: پرونده شرکت «EBL» در حال حاضر در دادسراي تهران و در شعبه 8 کارکنان دولت، تحت پيگيري و بررسي است و در اين ارتباط، پنج نفر از اعضاي اين شرکت، تحت پيگرد بوده و قرار تأمين براي آنان صادر شده است.

وي افزود: در ارتباط با تخلفات اين شرکت پرونده‌هاي تشکيل شده و دستگاه قضائي پيگير پرونده مورد نظر دارد تا همچون پرونده «گلدکوئيست»، مردم دچار ضرر و زيان نشوند.
سخنگوي قوه قضائيه ضمن هشدار به مردم در عدم همکاري با اين شرکت تصريح کرد: فعاليت شرکت «EBL» غيرقانوني است و مردم بايد از همکاري با اين شرکت خودداري کنند در غير اين صورت به طور حتم علاوه بر اين‌که ضرر متوجه آنان خواهد بود، برخورد قانوني نيز با آنان صورت خواهد گرفت.

گفتني است: شرکت «EBL» چندي است که فعاليت خود را آغاز کرده و در مدت کوتاه، تعداد کثيري از مردم جذب آن شده‌اند غافل از اين که اين شرکت به صورت غيرقانوني در حال فعاليت است.

۲ نظر: