آگهی

۱۳۸۸/۱۰/۲۲

چند نکته در مورد تبلیغات گوگل

یکی از سوالاتی که همیشه از من پرسیده می شود اینست که ما برای قرار دادن یک آگهی در سیستم گوگل به چه چیزی نیاز داریم؟ در حقیقت برای ثبت یک آگهی در سیستم گوگل نیاز به یک کارت اعتباری است (که من برای شما این مشکل را حل کرده ام). بعد از آن شما نیاز دارید که چند آگهی متنی و در صورت تمایل گرافیکی آماده کنید. در نهایت نیاز به تعدادی کلمه (کلیدی ) مرتبط با متن آگهی است. مثلا برای یک سرویس ترجمه شما می توانید زبانهای قابل ترجمه را بعنوان کلمه کلیدی مطرح کنید. مثلا ترجمه فارسی یا ترجمه انگلیسی یا ترجمه فارسی به انگلیسی.

پیشنهاد من برای شروع تهیه حداقل سه آگهی متنی بهمراه 20 الی 25 کلمه مرتبط به آگهی است . به اینصورت که یک عنوان جذاب داشته باشد و یک متن 3-4 کلمه ای در مورد آگهی (که شامل 1-2 کلمه کلیدی هم باشد )  و در نهایت یک لینک (آدرس سایت یا وبلاگ) که مشتری بتواند در صورت نیاز با کلیک بر روی آن به سایت (وبلاگ ) شما آمده و اطلاعات بیشتری را کسب کند. اما درمورد متن آگهی و عنوان آن رعایت چند نکته مفید خواهد بود :
  1. وجود یک یا دو تا از کلمه های کلیدی در عنوان یا توضیحات آگهی
  2. عنوان آگهی نباید اغوا کننده باشد. وقتی مشتری بر روی آگهی شما کلیک کند و در سایت شما چیزی غیر از موردی را ببیند که شما مطرح کرده اید، هیچگاه مشتری شما نخواهد شد. در اینصورت شما فقط هزینه کلیک را پرداخت کرده اید بدون اینکه مشتری جذب کرده باشید.
  3. عنوان آگهی باید جذاب باشد. بهتر است از جملاتی استفاده شود که اشاره به مشکلی مرتبط با نیاز مشتری آینده شما داشته باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر