آگهی

۱۳۸۹/۰۱/۰۵

Remarketing - a Google AdWords new feature

Remarketing : شاید عبارت بازاریابی دوباره نتواند مفهوم این کلمه را برساند اما می تواند تا اندازه ای ایده آنرا بیان کند.

بازاریابی دوباره یکی از جدیدترین امکانات سرویس آگهی گوگل است که از اواخر مارچ 2010 ارائه شده است. تصور کنید که شما یک شرکت مسافرتی هستید و می خواهید در فصل مسافرت، بلیط یک منطقه خاصی را برای فروش ارائه کنید.
مشتری اولین بار که آگهی شما را می بیند به سایت شما آمده و بعد از بررسی قیمتها تصمیم میگیرد که صبر کند تا قیمتها با تخفیف ارائه شود. حالا فرض کنید شما بعد از مدتی تصمیم میگیرید که برای همان بلیط تخفیف جدیدی را در نظر بگیرید. خوب بهترین گزینه برای شما اینست که بتوانید به نوعی به همان مشتری که قبلا اظهار علاقه کرده بوده دسترسی داشته باشید و تخفیف جدید را ارائه کنید.
این امکان با نام بازاریابی مجدد در سرویس آگهی گوگل اضافه شده است. اگر این مشتری به هر یک از سایتهای شبکه نمایش آگهی گوگل سر بزند، می تواند آگهی شما را ببیند. آگهی جدیدی که شما خبر از یک تخفیف جدید داده اید. این آگهی را شما برای همین مشتریها طراحی کرده اید که به آنها اعلام کنید که بالاخره تخفیفها ارائه شده است.

با این روش هر آگهی دهنده می تواند یک سناریوی کامل برای جذب بیشترین مشتری را اجرا کند. شما می توانید با این فرض که مشتری آگهی های قبلی شما را دیده است آگهی های جدید را طراحی کنید که اطلاعات جدیدتری را ارائه کند. به این ترتیب شانس بیشتری در جذب مشتری خواهید داشت.
توضیحات بیشتر در مورد سرویس جدید بازاریابی دوباره گوگل را می توانید در وبلاگ گوگل ادوردز بخوانید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر