آگهی

۱۳۸۸/۱۰/۲۰

AdWords success

موفقیت در آگهی گوگل ( گوگل اَدز )

"یکی از بهترین روشهای معرفی یک محصول یا سرویس در اینترنت، سرویس تبلیغات گوگل است"
شما هم احتمالا این جمله را در بسیاری از سایتهای مرتبط با تبلیغات ( مانند این سایت ) یا حتی روزنامه های آی تی خوانده اید. اما آیا همه نیاز ما برای افزایش فروش و جلب مشتری فقط با یک آگهی ساده در سیستم تبلیغات گوگل برطرف می شود؟

برای سوال به این جواب باید گفت که سیستم تبلیغاتی گوگل هم مانند هر سیستم تبلیغاتی ( مانند آگهی در مجلات و روزنامه ها و بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر ... ) نیازمند یک استراتژی تبلیغاتی است. شما می توانید یک آگهی در سیستم گوگل ثبت کنبد و مثلا 5000 کاربر را راغب به دیدن سایت (محصول) خودتان کنید. اما چطور می توان فهمید که چند درصد از این افراد در آینده مشتری شما خواهند شد؟ کدامیک از این افراد مشتری دائمی خدمات شما شده اند؟ خوشبختانه در سیستم تبلیغات گوگل روشهای مختلفی برای ارزیابی کیفیت آگهی نمایش داده شده ارائه شده است. شما می توانید تعیین کنید که برای هر آگهی هدفتان چیست. آیا می خواهید مشتری در نهایت به بخش فروشگاه شما رفته و خریدی انجام دهد؟ آیا قرار است مشتری از طریق آگهی گوگل به سایت شما آمده و سوالی در مورد محصولات شما بپرسد؟ همه این سوالات و سوالات دیگری می توانند تعیین کننده استراتژی شما در استفاده از این سیستم باشند. گزارشهای مدیرتی متفاوتی در این سیستم تعبیه شده که شما را در ارزیابی موفقیت آگهی، کمک میکند.

اما برای تعیین این استراتژی شما قطعا به کاری بیشتر از نمایش یک آگهی ساده در اینترنت دارید. نیاز به افرادی با توانائی تحلیل گزارشهای محتلف گوگل را دارید. قبل از آن باید تبلیغات شما به نوعی ارائه شده باشند که شما بتوانید بهترین گزارشها را از سیستم گوگل بگیرید.

هدف از نوشتن این مطلب فقط این بود که شما بدانید الزاما با صرف هزینه هزچند گزاف در سیستم آگهی گوگل نمی توانید محصولات یا خدمات خودتان بفروش برسانید.

در صورت تمایل می توانید از مشاوره رایگان این سایت برای نمایش آگهی در سایت گوگل استفاده کنید. سوالات خودتان را از طریق فرم زیر برای من بفرستید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر