آگهی

۱۳۸۸/۱۱/۲۱

آیا می دانید که می توانید با 40 هزار تومان یک وب سایت کامل با نام دامنه خودتان داشته باشید؟

همانطور که قبلا در نوشته ام،  داشتن یک وب سایت برای موفقیت یک آگهی اینترنتی ضروری است اما شاید باور نکنید که میشه یک سایت در اینترنت برای خودتان در عرض یک روز درست کنید و رقمی در حدود 40 هزار تومان هم بیشتر هزینه نکنید. اما چطور ...
خوب برای شروع میشه یک سایت را در نظر گرفت که فقط می خواهد اطلاعاتی در مورد یک خدمت یا محصول به مشتری بدهد. این اطلاعات می تواند شامل نکات فنی خدمت یا محصول و همچنین قیمت آن باشد. در ضمن شما می توانید یک صفحه تماس با ما هم داشته باشید که مشتری بتواند بلافاصله با شما تماس بگیرد.
این سایت نیاز به یک نام دامنه دارد که می توان با رقمی در حدود 10 هزار تومان برای یکسال آنرا ثبت کرد. برای یک سایت ساده هم میتواند از سرویسهای هاستینگ اینترنتی ارزاین شورع کرد. این سرویسها حتی بصورت رایگان هم برای دامنه شما ارائه می شوند.

همه اینکارها را می توان در یک روز و بصورت آنلاین انجام داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید از فرم مشاوره استفاده کرده و تقاضای خودتان را برای من بفرستید. توضیحات تکمیلی و نحوه اجرای کار برای شما توضیح داده خواهد شد.
برای تکمیل یک فروش سنتی با فروش اینترنتی نباید صبر کرد. مطمئن باشید که با اضافه کردن مشتریان اینترنتی، فروش شما افزایش خواهد یافت. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر