آگهی

۱۳۸۹/۰۵/۲۸

Top 5 Questions to Ask Yourself Before Starting a Business

مهمترین ۵ سوالی که قبل از شروع کسب و کار جدید باید از خودتان بپرسید.

شروع یک کسب و کار همانقدر که هیجان انگیز است می تواند ترسناک هم باشد. بهترین راهی که می توان هیجان را تقویت کرد و بر ترس غلبه کرد، اینست که از قبل برای هر اتفاقی برنامه داشته باشیم. 
در عین حال که حدس زدن همه اتفاقات ممکن و داشتن برنامه برای آنها آسان نیست، اما شما می توانید با درنظر گرفتن موارد زیر مسیری را انتخاب کنید که شما شانس موفقیت شما را بیشتر کند.


۱- آیا هدف مشخصی را تعیین کرده ام و برای رسیدن به آن طرح کاملی دارم؟
بدون دانستن اینکه دقیقا به کجا می خواهید بروید و چطور می خواهید به آنجا برسید، شما همیشه در همان قدمهای اولیه شروع کسب و کار باقی خواهید ماند. همیشه فشارهای روحی و روانی اولیه کار را بهمراه خودتان خواهید داشت. برای شروع کسب و کار مهمترین قدم تعیین اهدافی است که مشخص میکند شما در زمانهای مختلف ‌کوتاه مدت ( ۱ ماه، ۳ ماه، ۶ ماه و غیره ) و بلند مدت ( ۱ سال، ۲ سال و غیره ) به کجا میخواهید برسید. زمانیکه این اهداف مشخص شدند بایستی برای رسیدن به آنها برنامه ریزی کنید.
۲- آیا من قادر خواهم بود که بدون نقض قوانین، برنامه های تعیین شده را اجرا کنم؟
در شروع کسب و کار قوانینی وجود دارند که شما باید آنها را در نظر بگیرید. لیست زیر به نمونه ای از این قوانین اشاره می کند.
  • تصمیم گیری در مورد ساختار کسب وکار ( کار فردی، شرکت مسپولیت محدود، سرکت سهامی ... )
  • ثبت حقوقی یک عنوان برای کسب و کار (نام شرکت یا محصول)
  • تهیه مجوزها و تائیدیه های لازم
  • برنامه ریزی برای مالیات
کارهای حقوقی لازم برای شروع کسب وکار محدود به این لیست نیست و بسته به اینکه چه نوع کسب و کاری را می خواهید شروع کنید و قوانین کشور میزبان شما چیست، این موارد می توانند متفاوت باشند.
    ۳- آیا من بطورکامل مسايل مالی شروع کسب و کار را در نظر گرفته ام؟
    پول مهمترین مسئله برای راه اندازی کسب و کار است، بخصوص زمانیکه شما حقوق و درآمد دیگری ندارید یا اینکه هزینه های اولیه کار در فعالیت شما زیاد باشد. روشهائی وجود دارند که ریسک شما را از این نظر کم میکنند. مثلا اینکه کار تمام وقت یا نیمه وقت خودتان را همزمان با شروع کسب و کار ادامه دهید تا زمانیکه کسب و کار شما به اندازه مناسبی رشد کند. یا اینکه مدتی راه اندازی کسب و کار را به تاخیر بیندازید تا اینکه بتوانید سرمایه اولیه برای تامین هزینه های کسب وکار را ذخیره کنید.
    همیشه بخاطر داشته باشید که برنامه ریز مالی مهمترین عامل تعیین کننده موفقیت یک کسب و کار است.
    ۴- آیا شبکه پشتیبانی من شکل گرفته است؟
    همانطور که در زندگی روزمره ما شبکه ای از افراد و روابط را برای پشتیبانی زندگی شکل می دهیم، برای شروع کسب و کار هم باید چنین شبکه ای را آماده کنیم. این شبکه می تواند شامل دوستان و همکاران و اقوام و هر کسی که بتواند شما را در مسیر راه اندازی و اداره کسب و کار هدایت کند، باشد. این افراد می توانند در زمانهای مختلف بعنوان تامین کننده مالی، مشاور، بازاریاب یا حتی فروشنده برای شما بصورت غیر مستقیم کار کنند. در حقیقت شروع اولیه کسب و کار شما با همکاری همین شبکه انجام پذیر است و چه بسا در ادامه هم همین شبکه بیشترین تاثیر را در نحوه اداره کسب و کار شما داشته باشد.
    ۵- آیا بعنوان دارنده کسب و کار ویژگیهای یک فرد دارنده کسب و کار را دارم؟
    فردی که کسب و کار راه می اندازد از نظر رفتاری و شخصیتی ویژگیهای خاصی دارد که در موفقیت آن کسب و کار بسیار با اهمیت هستند. هرچند لیست ثابتی برای مشخصات فردی و شخصیتی یک دارنده کسب و کار وجود ندارد، اما تعدادی از این ویژگیها در بیشتر موارد یکسان است و بایستی در فرد وجود داشته باشند. مواردی مانند قدرت تصمیم گیری، اعتماد به نفس، سخت کوشی، داشتن قدرت ریسک و موارد دیگری که هر کدام می توانند در موفقیت یک فرد بعنوان دارنده کسب و کار موثر باشند.

    ۱ نظر:

    1. Assuming you’ve already received cash 1xbet korea in your on line casino account, you just decide your recreation and then place some bets. Once the wheel stops, you’ll discover out if you’ve managed to win any cash. Mobile roulette is very large, and gamers have access to an entire vary of real cash games.

      پاسخحذف